چهارشنبه ۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۶
۰ نفر

واشنگتن: با افزایش مصرف مواد‌مخدر در میان جوانان آمریکایی والدین می‌توانند با اجاره سگ‌های موادیاب به جست‌وجوی مواد‌مخدر در اتاق فرزندان‌شان بپردازند!

sniffer dog

یک شرکت به‌تازگی در آمریکا با تبلیغات‌گسترده استفاده از این سگ‌ها را به پدر و مادرها پیشنهاد کرده است. به‌گفته مسئولان این شرکت، والدین آمریکایی با پرداخت 200‌دلار به ازای هر ساعت می‌توانند از سگ‌های حرفه‌ای برای کشف انواع مواد‌مخدر و قرص‌های توهم‌زا استفاده کنند. آن ویلز، سخنگوی این شرکت می‌گوید پدر و مادرهای زیادی نگران معتاد‌بودن فرزندانشان یا استفاده آنها از قرص‌های روانگردان هستند و به‌همین خاطر تاکنون از این مسئله استقبال خوبی شده است.

سکوت در لالیگا برای مرگ اختاپوس

مادرید: فدراسیون فوتبال اسپانیا در یک اقدام نادر اعلام کرد که در تمامی 10‌بازی هفته نهم لیگ فوتبال این کشور(لالیگا) بازیکنان، مربیان و تماشاگران به‌خاطر مرگ اختاپوس پیشگو ی جام‌جهانی یک‌دقیقه سکوت می‌کنند! پائول، اختاپوسی که نتیجه 8‌بازی جام‌جهانی 2010‌را درست پیش‌بینی کرده بود روز سه‌شنبه در آکواریوم خود در شهر اوبرهاوزن آلمان مرده پیدا شد.

مسئولان این آکواریوم اعلام کرده‌اند که پائول در هنگام شب جانش را از دست داده است. اختاپوس‌ها بیشتر از 2‌سال عمر نمی‌کنند؛ به‌همین خاطر مرگ پائول دور از انتظار نبوده است. دولت اسپانیا پس از پیشگویی درست این اختاپوس درباره قهرمانی تیم‌ملی این کشور تلاش زیادی برای انتقال پائول به باغ‌وحش مادرید انجام داد.

دستگاه خودکار فروش خرچنگ زنده!

پکن: مردم چین علاوه بر هله‌هوله‌هایی مانند چیپس و شکلات از این به بعد می‌توانند از دستگاه‌های خودکار نصب‌شده در مکان‌‌های‌عمومی خرچنگ زنده خریداری کنند! در بسیاری از ایستگاه‌های مترو در جنوب چین این دستگاه‌های جدید نصب شده است و مردم می‌توانند با انتخاب اندازه خرچنگ و انداختن سکه در دستگاه، خوراکی خود را تر‌و‌تازه تحویل بگیرند. خرچنگ زنده یکی از غذاهای مورد علاقه مردم منطقه جنوب‌چین است و به‌همین خاطر استقبال بسیار خوبی از این دستگاه‌های خودکار شده است.

قیمت خرچنگ‌ها بر اساس اندازه آنها متفاوت است و این دستگاه آنها را در دمای 5‌درجه سانتیگراد نگهداری می‌کند. با وجود اعتراض حامیان حقوق حیوانات، خرچنگ‌ها برای فاسد‌نشدن در این دما فریز می‌شوند اما هنوز زنده هستند!

قفل چرخ برای 2‌دقیقه پارک خلاف

لندن: یک زن انگلیسی که برای مراجعه به مرکز پزشکی خودروی خود را در محل توقف‌ممنوع پارک کرده بود 2‌دقیقه پس از بازگشت متوجه توقیف خودرو توسط پلیس شد. ویکتوریا‌وایتمور برای اینکه جلوی برخورد ماموران پلیس را بگیرد 2‌بچه خود را هم در خودرو باقی‌گذاشته بود اما این مسئله هم برای جلوگیری از زدن‌قفل چرخ فایده‌ای نداشت.

علاوه بر این یک برگه جریمه 150‌پوندی(حدود 235‌دلار) هم زیر برف‌پاک‌کن خودروی این خانم خود‌نمایی می‌کرد. این خانم با این ادعا که به خاطر بچه‌هایش نمی‌توانسته برای پیدا‌کردن جای پارک معطل شود به این اقدام پلیس اعتراض کرده است. او در گفت‌و‌گو با روزنامه دیلی‌تلگراف گفت: 2‌دقیقه زمان کمی است؛ اگر من نیم‌ساعت خودرو را رها‌کرده بودم به‌هیچ عنوان اعتراض نمی‌کردم.

کد خبر 119350

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز